7 Plugin Countdown Terbaik untuk WordPress (Mudah Digunakan)

Pembaca sering bertanya kepada kami cara menambahkan pemasa undur ke laman web mereka. Pemasa undur adalah kaedah terbaik untuk membina jangkaan, kegembiraan, dan mencipta kesan FOMO di laman web anda.


Terdapat banyak plugin undur di luar sana yang membolehkan anda membuat pemasa undur, jadi mana yang harus anda gunakan?

Dalam artikel ini, kami akan berkongsi pemalam undur terbaik untuk WordPress dan menerangkan ciri utama masing-masing.

Pemalam undur terbaik untuk WordPress

Apa itu Plugin Pemasa Kiraan Balik dan Bila Anda Memerlukannya?

Plugin pemasa undur membolehkan anda memaparkan pemasa yang dikira untuk masa atau tarikh tertentu.

Pemasar pintar menggunakan pemasa undur untuk membina kegembiraan dan mewujudkan rasa mendesak di kalangan pelanggan mereka. Ini membantu mereka memanfaatkan kesan FOMO untuk meningkatkan penukaran.

Terdapat banyak pemalam WordPress yang membolehkan anda menambahkan pemasa undur ke laman web anda. Pemasa undur ini boleh dibahagikan kepada dua kumpulan:

1. Pemasa Kiraan Balik Biasa

Pemasa undur biasa, kadang-kadang disebut pemasa undur statik atau tetap, adalah apa yang difikirkan oleh kebanyakan orang ketika mereka membayangkan pemasa.

Pemasa ini dikira ke titik tetap tertentu. Itu mungkin pelancaran laman web, akhir penjualan, atau acara lain.

Titik akhir jam undur adalah sama untuk semua orang dan tidak berubah bergantung pada siapa yang melihatnya.

Pemasa Evergreen

Pemasa undur malar hijau, kadang-kadang disebut pemasa undur dinamik, adalah khusus untuk setiap pengguna.

Ia mula dihitung ketika orang itu tiba di laman web anda. Sebagai contoh, mereka mungkin mempunyai 4 jam untuk memanfaatkan tawaran istimewa.

Ini boleh menjadi teknik pemasaran yang kuat kerana ia memungkinkan anda membuat rasa mendesak.

Perhatikan bahawa kebanyakan pemalam WordPress direka untuk menjalankan pemasa undur biasa, dan hanya beberapa yang membolehkan anda menjalankan pemasa malar hijau.

Setelah itu, mari kita lihat beberapa pemalam pemasa undur terbaik untuk WordPress.

1. OptinMonster

Laman web OptinMonster

OptinMonster adalah plugin generasi pop timbul dan petunjuk yang hebat untuk WordPress. Ini membolehkan anda menukar pengunjung laman web yang ditinggalkan menjadi pelanggan dan pelanggan yang membayar.

Dengan OptinMonster, anda boleh membuat pemasa statik dan malar hijau. Anda boleh membuat seberapa banyak pemasa yang anda mahukan, dan anda boleh menggunakan pemasa yang berbeza pada halaman yang berbeza.

Terdapat banyak cara untuk meletakkan pemasa undur menggunakan OptinMonster. Salah satu yang terbaik ialah menggunakan bar apungan yang melekat di bahagian atas atau bawah halaman anda. Dengan cara itu, ia sentiasa kelihatan sepanjang masa.

OptinMonster mempunyai arahan penuh mengenai cara membuat dan menyesuaikan pemasa undur anda.

Inilah pemasa undur yang kami buat menggunakan pemalam OptinMonster:

Contoh undur yang dibuat menggunakan OptinMonster

Nota: Anda memerlukan rancangan Pro OptinMonster atau lebih tinggi untuk menggunakan pemasa undur.

Mereka membolehkan anda menambahkan pemasa undur pada pop timbul, bar terapung, tikar selamat datang skrin penuh, kotak tatal, dan widget sebaris.

Di atas semua itu, anda dapat mempersonalisasi pemasa berdasarkan lokasi pengguna, halaman mana mereka berada, dari mana mereka mengunjungi, dan banyak lagi.

2. BenihProd

Laman web SeedProd

Plugin SeedProd adalah pilihan yang bagus jika anda mahukan halaman “segera hadir” untuk laman web anda. Ini membolehkan anda dengan mudah menyediakan halaman arahan khas dan meletakkan laman web anda dalam masa terdekat atau mod penyelenggaraan.

Dengan pemalam ini, anda akan membuat pemasa biasa yang mengira titik yang sama untuk semua orang. Itu biasanya akan menjadi hari pelancaran laman web anda. Anda tidak boleh menggunakannya untuk membuat pemasa malar hijau.

Salah satu ciri SeedProd yang sangat pintar ialah anda boleh menetapkan laman web anda untuk dilancarkan dengan serta-merta apabila pemasa selesai. Anda tidak perlu ingat untuk melakukannya sendiri secara manual. Cukup aktifkan ciri ‘autolaunch’ semasa menambahkan pemasa undur ke halaman anda atau mengeditnya.

Inilah pemasa undur yang kami buat menggunakan pemalam SeedProd’s Coming Soon Page Pro:

Contoh pemasa undur yang dibuat dengan SeedProd

3. Countdown Timer Ultimate

Halaman pemalam Countdown Timer Ultimate WordPress

Countdown Timer Ultimate adalah satu lagi pilihan yang baik untuk dipertimbangkan jika anda ingin membuat pemasa undur biasa. Ini adalah pemalam yang mudah dan tidak mempunyai kemampuan untuk menunjukkan pemasa malar hijau yang khusus untuk setiap pengunjung laman web.

Anda boleh menggunakan Countdown Timer Ultimate untuk membuat seberapa banyak timer hitung mundur yang anda mahukan, dan anda boleh menyesuaikan penampilannya hingga tahap tertentu.

Inilah pemasa undur yang kami buat menggunakan versi percuma pemalam Countdown Timer Ultimate:

Pemasa contoh yang dibuat dengan Countdown Timer Ultimate

Plugin pro memberi anda pilihan yang lebih maju. Ini termasuk dapat menunjukkan teks tertentu ketika undur tamat dan ciri reka bentuk tambahan.

Untuk mendapatkan arahan, lihat panduan kami mengenai cara menambahkan widget pemasa undur di WordPress.

4. Pembangun Countdown

Halaman pemalam Countdown Builder

Countdown Builder adalah pemasa undur sederhana dengan pelbagai gaya yang berbeza. Ini termasuk undur bulatan, undur jam balik, dan bahkan halaman yang akan datang.

Anda boleh meletakkan pemasa dalam catatan atau halaman di editor blok WordPress dengan memilih blok ‘Countdown’ (di bawah ‘Widget’). Anda juga dapat memilih untuk memaparkannya secara automatik pada catatan atau halaman tertentu.

Inilah pemasa yang kami buat menggunakannya:

Pemasa contoh yang dibuat menggunakan Countdown Builder

Sekiranya anda mahu, anda boleh mengedit bagaimana jam anda kelihatan secara terperinci, mengubah perkara seperti ukuran fon, label, dan gaya animasi. Anda tidak perlu melakukan ini dengan CSS. Terdapat penyunting terbina dalam.

Dengan versi pro, anda boleh menambahkan pendaftaran e-mel, menjadualkan pemasa terlebih dahulu, menunjukkan / menyembunyikan pemasa pada peranti mudah alih, dan banyak lagi. Versi pro berharga dari $ 19.99 ke atas, bergantung pada ciri apa yang anda mahukan.

5. Pemasa Countdown Evergreen

Pemalam Evergreen Countdown Timer

Pemasa Countdown Evergreen membolehkan anda membuat hitung mundur evergreen, seperti yang anda harapkan dari namanya. Anda juga boleh menggunakannya untuk membuat undur normal.

Anda boleh memilih bagaimana pemalam mengesan pelawat, sama ada dengan kuki atau dengan alamat IP mereka.

Untuk menambahkan pemasa ke halaman anda, anda perlu memasukkan kod pendek. Anda hanya boleh menyalin dan menampal ini dari bahagian Pengurus pada tetapan pemasa undur anda.

Setelah pemasa anda mencapai sifar, anda secara automatik dapat mengalihkan pengunjung ke URL pilihan anda. Sebagai contoh, anda boleh mengirimnya ke halaman pendaftaran jika anda mengira untuk melancarkan kursus baru anda.

Inilah pemasa yang kami buat menggunakan pemalam Evergreen Countdown Timer:

Pemasa contoh yang dibuat menggunakan Pemasa Countdown Evergreen

Terdapat versi pro plugin, yang memberi anda banyak pilihan tambahan. Ini juga membolehkan anda memilih lebih banyak warna daripada hanya hitam atau putih untuk pemasa anda.

Dengan versi pro, anda dapat memberikan undur untuk “tempat” yang tersedia seperti tempat duduk atau tiket. Ini dapat berfungsi dengan baik jika anda menjual tempat untuk webinar berbayar atau acara langsung lain.

6. Widget Countdown WordPress

Plugin WordPress Countdown Widget

Widget Countdown WordPress adalah plugin percuma yang mempunyai antara muka drag and drop. Anda boleh menggunakannya untuk membuat beberapa pemasa di laman web anda.

Plugin ini membolehkan anda menambahkan timer hitung mundur di widget sisi, catatan atau halaman dengan menggunakan kod pendek. Laman web pemalam mempunyai arahan penuh untuk menggunakan kod pendek.

Tidak seperti pemalam lain, pemalam ini juga menawarkan pemasa “pengiraan”, di mana pemasa anda mengira dari satu titik pada masa lalu dan bukannya mengira satu titik di masa depan.

Sebagai contoh, anda boleh membuat pemalam untuk menunjukkan berapa lama sejak peristiwa bersejarah, seperti kelahiran seseorang yang terkenal.

Anda bahkan boleh menggunakannya untuk menunjukkan berapa lama sejak syarikat anda ditubuhkan atau sejak anda memulakan blog anda. Inilah contoh yang kami buat:

Pemasa contoh yang dibuat menggunakan Widget Countdown WordPress

7. HurryTimer

Pemalam HurryTimer

HurryTimer versi percuma membolehkan anda membuat pemasa malar hijau dan biasa. Pemasa malar hijau menggunakan pengesanan kuki dan IP untuk memaparkan pemasa yang tepat kepada setiap pengguna.

Anda juga boleh menetapkan pemasa untuk menjalankan pengiraan masa antara dua tarikh tetap. Ini berguna jika anda ingin bersiap sedia untuk penjualan yang akan datang lebih awal.

Pemasa berfungsi dengan WooCommerce, walaupun anda tidak perlu menjalankan WooCommerce untuk menggunakannya. Anda boleh memaparkan pemasa anda beberapa kali pada halaman yang sama, jika anda mahu.

Inilah pemasa yang kami buat menggunakan HurryTimer:

Pemasa contoh yang dibuat menggunakan HurryTimer

Sekiranya anda mempunyai versi pro, anda boleh menyiapkan pemasa berulang. Ini adalah pemasa yang berjalan mengikut peraturan yang anda tentukan. Contohnya, anda mungkin mempunyai pemasa yang menunjukkan waktu pemotongan penghantaran.

Dengan versi pro, anda juga dapat membuat bar pengumuman yang melekat di bahagian atas atau bawah layar untuk memastikan pemasa anda tetap kelihatan.

Kami harap artikel ini dapat membantu anda mengetahui mengenai pemalam undur terbaik untuk WordPress. Anda juga mungkin berminat dengan petua kami untuk memulihkan penjualan troli terbengkalai WooCommerce, dan senarai perkhidmatan pemasaran e-mel terbaik untuk meningkatkan penjualan anda.

Jeffrey Wilson Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
    Like this post? Please share to your friends:
    Adblock
    detector
    map